06 1406 3231 info@crenative.nl

Incompany-training Duitse klantenservice

Incompany-training Duitse klantenservice van creNative

Training Duits voor klantenservicemedewerkers

In meerdere dagdelen intensief de Duitse taal trainen met een native speaker, aan de hand van praktijkvoorbeelden. Doel is de opbouw van de juiste woordenschat voor de verkoop/sales, nabellen/aftersales, cross-/upselling en klachtenafhandeling. Na deze praktijkgerichte training heb je de Duitse woordenschat direct paraat. Je kunt vloeiender en met meer zelfvertrouwen communiceren met je (potentiële) Duitse klant. Je werk wordt nóg leuker, je krijgt tevreden klanten en je leidinggevende zal blij zijn met de stijgende omzet.

Maximaal 4 deelnemers.
Mogelijkheden voor gespreksbegeleiding op locatie & feedback.
We werken met afwisselende leermiddelen die ervoor zorgen dat de inhoud blijft hangen: humoristisch, actueel, en vakinhoudelijk.

Boek nu deze op jouw situatie afgestemde incompany-training Duitse klantenservice.

Voel je toch meer voor privéles? Op de pagina Conversatiecursus Duits leren spreken vind je alle informatie.

Bel of mail voor inschrijving of informatie, of vul het contactformulier in.

Welk doel heeft deze verkooptraining?

  • Drempelvrees overwinnen
  • Zelfbewust en ontspannen communiceren
  • Verkopen, zakelijke gesprekken voeren, klachtenmanagement
  • Met zelfvertrouwen tot succes!

Wat leer je?

  • Verkopen in het Duits
  • Nabellen/aftersales
  • Cross-/upselling
  • Klachtenafhandeling
  • Opbouw branchegerelateerde woordenschat
  • Oefenen van praktijkcases
  • Tips & wetenswaardigheden

Wat, wanneer en waar?

  • Verkoop-/Salestraining zakelijk Duits*
  • Incompany-cursus op maat
  • Aantal dagdelen & data in overleg
  • Duits als voertaal tijdens de les
  • Video, audio, spellen, online oefeningen
  • Extra: Gespreksbegeleiding op locatie & feedback

Voor wie?

  • Helpdeskmedewerkers/callcenter agents*
  • Sales- & relatiemanagers/medewerkers*

* Maximaal 4 deelnemers, basiskennis Duits is noodzakelijk

Werkwijze:

Je kunt deze incompany-training Duitse klantenservice individueel of samen met je collega’s volgen. Vooraf bespreken we de wensen van je bedrijf en de leerdoelen. Ook ontvangt iedere deelnemer een intaketoets, waarmee het taalniveau wordt vastgesteld aan de hand van het Europees referentiekader (ERK). Vervolgens wordt de training hierop afgestemd en ontvang je een vrijblijvende offerte voor een passende taalcursus zakelijk Duits voor de klantenservice. Na jouw bevestiging ontvang je de factuur en zal de cursus op de in overleg geplande data plaatsvinden. Na afloop ontvangt elke cursist een deelnamecertificaat.